Ab Pargas Kalk, Parainen 1935-1975
Museorautieyhdistys 1975 -)
Kuva: Vaunut .org
http://vaunut.org/kuva/24072
Åbo Kraft Ab, Turku 1920-1924
Oy Nokia Ab, Nokia 1924-1968
Tamperen teknisen museo 1968 -2015
Sama höyryveturi, mutta ensimmäinen kuva näyttää miltä veturi näytti Nokialla ja toisessa kuvassa veturi on ruosteinen eikä siinä ole ohjaamoa.
Ohme Freden, Düsseldorf (Saksa) Vattenfall (Ruotsi) PK4/CF7 1912-1945 ?
Kemin kaupunki 1945-1986 Nykarleby Jernväg 1986 -)
Lokomotivfabrik Krauss & Co München & Lintz
OY Kaukas AB Lauritsala 1900-1949
Karjalankosken rautatie (Juantehdas OY) 1949 - 1958
Karjalankosken rautatie purettiin ja veturi siirrettiin varastoon vuosina 1958-1969. Vuonna 1969 paikallinen lionsklubi kunnosti veturin ja siitä tuli näyttelyveturi Juankoskella. Veturi seisoi siellä 20 vuotta.
Vuonna 1989 kaksi harrastajaa aloitti perusteellisemman remontin, valitettavasti toinen harrastajista menehtyi liikenneonnettomuudessa jonka jälkeen veturin osat on säilytetty Rautatiemuseon varastossa Hyvinkäällä. Vuonna 2021 veturi lahjoitettiin Kovjoen Nykarleby Jernvägille.
Piirustus veturin tulistimella varustetusta höyrykattilasta.