Ab Pargas Kalk, Pargas 1935-1975
Museorautieyhdistys 1975 -)
Bilden är från Vaunut .org
Åbo Kraft Ab, Åbo 1920-1924
Oy Nokia Ab, Nokia 1924-1968
Tammerfors tekniska museum 1968 -2015
Samma ånglok, men på den första bilden visar det hur loket såg ut i Nokia och på den andra bilden är loket rostskyddsbehandlad och saknar hytt.
Ohme Freden, Düsseldorf (Tyskland) Vattenfall (Sverige) PK4/CF7 1912-1945 ?
Kemi stad 1945-1986 Nykarleby Jernväg 1986 -)
OY Kaukas AB Lauritsala 1900-1949
Karjalankosken rautatie (Juantehdas OY) 1949 - 1958
Karjalankoskis järnväg blev nedmonterad och loket blev lagd i förvaring 1958-1969.
1969 ytrenoverade den lokala Lions klubben loket och blev ett utställningslok i Juankoski. Där stod loket i 20 år.
1989 påbörjade två entusiaster en grundligare renovering varav den ene omkom i en olycka. Sedan dess har lokets delar varit uppbevarade i Finlands Järnvägsmuseums lager.
2021 donerades loket till Nykarleby Jernväg i Kovjoki.
http://vaunut.org/kuvasivu.php/20144
Lokets delar leverars till Kovjoki och Nykarleby Jernväg
En ritning av lokets ångpanna med överhettare.